Posted by: Caramel | December 24, 2009

Reteta de Craciun – Salata Boeuf

Dragii mei, acum cand toata lumea face pregatiri de Craciun, va prezint ultima reteta. Din pacate am uitat sa fac poze si pe parcurs, asadar va prezint doar rezultatul final.

Avem nevoie de:

– 1 piept de pui

– 4-5 cartofi potriviti

– 2 morcovi mari

–  maioneza

– gogosari si catraveti murati ( cantitatea se poate pune dupa gust)

– sare si piper dupa gust

Se pun la fiert ingredientele.  Cand au fiert, se scot si se racesc. Se taie puiul in cubulete mici. La fel se procedeaza si cu morcovii, cartofii, castravetii si gogosarii. Se amesteca ingredientele cu grija pentru a nu se faramita. Se adauga sare si piper dupa gust. Se adauga maioneza (aproximativ jumatate de borcan mare).  Eu am stors jumatate de lamaie pentru ca mi se parea cam gretoasa maioneza. Optional se poate amesteca maioneza cu mustar.

Se aseaza salata cu grija pe o farfurie, se da forma dorita, se mai adauga niste maioneza deasupra si se orneaza dupa plac🙂

Sarbatori fericite !


Responses

  1. Daca te pricepi, te pricepi😛

  2. nu poti sa faci salata de boeuf (carne de vita)…din carne de pui

    • Eu cred ca in bucatarie esti liber sa faci ce vrei, mai ales daca este casa ta. apreciez mult originalitatea.😀 Niciodata nu fac o reteta dupa anumite criterii si culmea mereu imi iese excelent preparatul


Leave a Reply

Categories

