Posted by: Liv | October 7, 2009

Tortellini carbonara

Ingrediente

  • usturoi
  • ouă 3
  • şuncă afumată
  • mozzarella
  • tortellini

Am avut pofta si de ceva rapid si bun. Nu am avut spaghete dar am folosit tortellini.

Am pus la fiert tortellini conform instructiunilor de pe pachet. Intre timp am dat prin razatoare mozarella, am curatat putin usturoi si am taiat kaizerul in bucatele mici. Voi puteti sa folositi si sunca afumata.

Puneti la prajit sunca cu usturoi si amestecati bine. Dupa ce se fierbe tortellini se scurge putin, se adauga foarte putin ulei si se amesteca cu 3 oua si mozarella. Se pune si sunca si se mai tine 2-3 minute pe foc.

Inainte de a se manca se pune pe deasupra busuioc. Rapid si delicios!


Leave a Reply

Categories

