Posted by: Liv | August 12, 2009

Rulada rapida

Azi am încercat o ruladă rapidă. Nu am fotografiat încă rezultatul final dar sper să vă placă.

Ingrediente

-5 oua

-5 linguri de zahar

-5 linguri de faina

-esenta de vanilie

-gem de caise

M-am inspirat după o reţetă de ruladă cu gem. Aşadar am separat albuşurile de gălbenuşuri. Acestea din urmă le-am amestecat cu zahăr şi puţină esenţa de vanilie.

Albuşurile le-am bătut spumă cu foarte puţin zahăr. Peste spuma obţinută am pus gălbenuşurile şi am amestecat puţin.

Am pus hârtie de copt în tavă, am adăugat compoziţia şi am ţinut la cuptor cam 12 minute.

Am scos foaia şi am pus gem de caise apoi am rulat-o. Am îmbrăcat-o în folie de staniol şi acum este la rece. Când o scot de la rece o să o îmbrac în ciocolată topită.

Sper sa vă placă. V-am pus şi câteva poze.

Este excelentă.


Responses

  1. A incercat cineva reteta asta?

  2. Buna ziua !
    As dori sa va anunt ca aceasta reteta a fost inscrisa in concursul nostru ce are ca si premiu un storcator manual de fructe. (detalii despre concurs gasiti aici http://www.bucatariapentrutoti.com/concurs/ ) iar reteta dvs o puteti regasi aici http://www.bucatariapentrutoti.com/rulada-rapida/

    Va stam la dispozitie pentru alte detalii !


Leave a Reply

Categories

